اولین بازی اندرس
نوشته شده توسط : مهرداد

دروازه بان دانمارکی که برای اولین بار پیراهن منچستر یونایتد را به تن کرد، میگوید از اینکه رویای کودکی اش به حقیقت پیوسته در پوست خود نمیگنجد!

او به MUTV  می گوید:" یکی از لذت بخشترین روزهای زندگیم بود. وقتی که ارزوی بازی برای تیمی از چهار سالگی با شماست و ان ارزو به حقیقت می پیوندد ، حتما ان روز برای شما روز بزرگی خواهد بود. از ان خیلی بذت بردم. شروعی بسیار خوب بود."

لیندگراد روی گلی که از ساوتهمپتون دریافت کرد هیچ تقصیری نداشت، شوت بسیار سحمگینی بود که به تور دروازه چسبید، و هواداران یونایتد که به سنت مری سفر کرده بودند، در تمام 90 دقیقه از او حمایت کردند.

لیندگراد در مورد هواداران میگوید: "فکر میکنم لحظه ای او بود که توپ را از من مخفی نگه داشتند. جالب بود. انها از من بخوبی پشتیبانی کرده اند، هم در الدترافورد و هم در اینجا(سنت مری). به انها یک تشکر بسیار بزرگ بدهکار هستم."

"این بازی خیلی شبیه به بازی با بلکپول بود. در نیمه او خوب بازی نکردیم و موقعیتی ایجاد نکردیم. ساوتهمپتون 1-0 جلو افتاد ولی توانستیم جریان بازی را عوض کرده و بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. برد خوبی بود."

حالا بعداز چشیدن طعم حضور در دروازه یونایتد  و چشیدن طعم فوتبال انگلیسی، لیندگراد منتظر فرصت بعدی است. او اصرار میکند که برای نیمکت نشینی به یونایتد نیامده  و مصمم است که پیراهن شماره یک منچستر یونایتد را بتن کند.

"همه میخواهند در ترکیب اصلی باشند و من هم متفاوت نیستم. رویای بازی کردن را دارم. اینجا نیستم تا یک جا بنشینم و کاری نکنم. اینجا هستم  تا بازی کنم."





:: موضوعات مرتبط: اخبار نقل و انتقالات , ,
:: بازدید از این مطلب : 641
|
امتیاز مطلب : 149
|
تعداد امتیازدهندگان : 46
|
مجموع امتیاز : 46
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar05.jpg
looove در تاریخ : 1389/12/24/2 - - گفته است :
i love you


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: